• De nordiske guder - letlæst fagbog til børn i 2.-4. klasse
    De nordiske guder - letlæst fagbog til børn i 2.-4. klasse

De nordiske guder - letlæst fagbog til børn i 2.-4. klasse

118,00 DKK

I gamle dage boede der vikinger i Danmark. De troede på de nordiske guder. Måske kender du Odin, Thor eller Freja?

I denne bog kan du læse mere om dem og de andre guder.

Maxi er en serie af letlæste fagbøger til børn i 2.-4. klasse. Bøgerne er bygget op som klassiske fagbøger og er velegnede til de letøvede læsere i indskoling i folkeskolen.

Elevopgaver til bogen kan findes på forlagets hjemmeside. 

Læs mere
Luk tekst
-
+
Indgravering tekst

Detaljer

Lager statusPå lager
Varenummer: 40551
Periode: Vikingetid
Sideantal: 32
Indbinding: Indbundet
Illustrationer: Tegninger og fotos i farver
Mål (BxH) i cm: 17,5 x 24,5
Forfatter: Lise Marie Møller Søndergaard
Forlag: Straarup & Co
Serie: Maxi - en serie af letlæste fagbøger til børn i 2. - 4. klasse
Udgivelsesår: 2020
Sprog: Dansk

Levering


Fragt
Fri fragt i Danmark ved køb over 1.000 kr (Der leveres ikke fragtfrit til Grønland og Færøerne).

Ordrebehandling
Efter bestilling, modtager du en bekræftelse via mail. Ordren behandles senest 3 hverdage fra modtagelse.

Bestillingsvarer
Ved bestillingsvarer må der påregnes længere leveringstid (typisk 7-10 dage). Kontakt Shopservice på shopservice@natmus.dk eller 41206848, for en mere præcis leveringstid.

Se vores handelbetingelser her