For over 1.000 år siden levede vikingerne. Det var en tid med sejlads, konger og magt. Det var også dengang, at navnet ’Danmark’ kom til.
Læs mere om vikingetiden i denne bog.
Maxi er en serie af letlæste fagbøger til børn i 2.-4. klasse. Bøgerne er bygget op som klassiske fagbøger og er velegnede til de letøvede læsere i indskoling i folkeskolen.
Elevopgaver til bogen kan findes på forlagets hjemmeside.
Lager status | På lager |
Varenummer: | 40550 |
Periode: | Vikingetid |
Sideantal: | 32 |
Indbinding: | Indbundet |
Illustrationer: | Tegninger og fotos i farver |
Mål (BxH) i cm: | 17,5 x 24,5 |
Forfatter: | Emilie Tholstrup |
Forlag: | Straarup & Co |
Serie: | Maxi - en serie af letlæste fagbøger til børn i 2. - 4. klasse |
Udgivelsesår: | 2019 |
Sprog: | Dansk |
Fragt
Fri fragt i Danmark ved køb over 1.000 kr (Der leveres ikke fragtfrit til Grønland og Færøerne).
Ordrebehandling
Efter bestilling, modtager du en bekræftelse via mail. Ordren behandles senest 5 hverdage fra modtagelse.
Bestillingsvarer
Ved bestillingsvarer må der påregnes længere leveringstid (typisk 7-10 dage). Kontakt Shopservice på shopservice@natmus.dk eller 41206848, for en mere præcis leveringstid.
Se vores handelbetingelser her